הלבן כבר כאן, ולבן זה לא רק גוון, זה "סטייט אוף מיינד". כל שנה לפני חג השבועות – חג החלב, הגבינות והבגדים הלבנים, הלבן מתעורר לחיים. הבגדים הלבנים הבלתי נשכחים של הקיץ – סקירה

השבוע טיילתי ברחובותיה הדרומיים, מלאי הפיח של תל אביב. בין אוטובוס למונית צופרת עברה את הכביש אישה לבושה כולה לבן. היא לא הייתה יפה ובטח לא בת 16, אבל לרגע הפיח עצר באוויר וכל הרחוב הסתנוור.

הפנמתי שבפעם הבאה שאני רוצה "להרוס" בהופעה בלתי נשכחת אני חייבת להתלבש בלבן.

לא פלא שתמיד כשמזכירים לבן ממהרים להדביק לו תווית רומנטית, בתולית. אבל אפשר גם אחרת: אחת ממערכות הלבוש האהובות עלי ביותר היא חליפה מחויטת בלבן. אם אתן רוצות מראה קלאסי, נקי וללא טעויות – זהו הפתרון הנכון. גברים לעומת זאת צריכים להיזהר מחליפות בלבן – אם "אין לכם את זה" יש סיכוי שתראו כמו גנגסטר מיושן.

אם "בתוליות" זה צליל נוסטלגי וחליפה ממש לא באה בחשבון, אני ממליצה ללכת על הקו המעוצב – הוא תמיד נראה טוב ומיוחד יותר בלבן. רק שתדעו שעל ייחודיות משלמים בדרך כלל באופן מיוחד, קצת יותר כסף.

אם אתם אוהבים לחשוף, הלבן יספק לכם מקלט כמעט בטוח ממראה זול ומרושל, כל עוד יש לו מראה נקי וצח.כשאני מספרת לחברה שלי כמה לבן צח (והצחות חשובה) זה להיט, היא מחייכת חיוך מלא (תרתי משמע) ופוסקת, לבן זה משמין! נכון מאד, לבן זה משמין אבל גם אוכל! והנה אנחנו לא מפסיקים לאכול. לבן צח, חזק יותר מכל קילו מיותר.

איך ללבוש לבן ולהישאר בחיים
אם כבר הולכים על לבן אז עד הסוף! כל מערכת הלבוש בלבן, כך אנחנו "מתדשנים" בכל המקומות באותו מימד.

בעלי הצלוליטיס, רצוי שיבחרו בבדים לבנים אטומים ככל שניתן כאשר הם צמודים לאזורי הפורענות. רוב האריגים הטבעיים דוגמת פשתן וכותנה "עומדים" ומאד משמינים זה טוב רק למקלות שביננו. כדי להצר את צללית הגוף, יש לבחור בדים עם נפילה כבדה כמו סריגים המעורבים בלייקרה, בדי שיפון הגזורים באלכסון וכדו".

התוספת שתופסת – אביזרים
האביזרים המתאימים ישלימו וישדרגו למראה הנוצץ כמעט כל הופעה בלבן, אפילו דגמ"ח לבן יכול להראות חגיגי להפליא עם התכשיט הנכון.

ומילת סיכום על התהילה הלבנה: ללבן יש את הכוח שלו, לא משנה כמה אתם מלאים, הוא מרשים, יפה ובעל נוכחות חיובית, פשוט לכו על זה.

עוד מאמרים בנושא…

אופנה

mix & match – מיקס אנד מץ

למי אין בגדים בארון שפשוט לא מגיעים למצב לבישה או כי אין שום פריט אחר ש"הולך" איתם יחד, או שהוא פשוט לא נראה לך. מלתחה מושלמת מורכבת ממעט פריטים שיכולים ליצור צירופים שונים.

קרא עוד »
אופנה

אופנה! הדפסים ומיתוסים

הקיץ כבר בעיצומו ואי אפשר שלא להתמכר לטרנד ההדפסים, שכובש את הישבנים. פסים, נקודות, פרחים ובעצם, מה לא- הכול הולך, כל הדפס אפשרי ממלא את חלונות הראוה: גדול יותר, צבעוני יותר, והפעם הכול הולך עם

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד